Just nu ...

.. mår jag så mycket bättre. Har nästan sovit bort min förkylning helt totalt. Så idag steg jag ur mitt "hem" efter att ha bunkrat upp ett hem i min säng . Jag har nästan levft i min säng sen en vecka tillbaka, usch de låter hemskt när man säger de. Sjuktskönt att må bättre, så imorgon ska jag träffa agnes, jag saknar henne massa. Jag vill bara tillbaka till skolan. Träffa mina sjukt underbara vänner. Just nu chattar jag med min lisafisa som jag saknar så mycket att jag har go lust att springa hem till henne och ge henne en kram som varar förevigt. Nu ska jag duscha och sen se på Doobidoo med min pappa (: vi hörs.




en bild som väcker funderingar, en bild som väcker kännslor, en bild som väcker tankar. Tankar om att jag har världens bästavän !


Kommentarer
Agnes (̾●̮̮̃̾•̃̾)

Du skulle se mig just nu, efter att ha läst den där texten sitter jag bara och ler, jag kan inte sluta känns det som. Längtar massor tills imorrn då jag äntligen får träffa dig, har saknat dig massor ♥

2010-10-01 @ 21:55:52
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0