mys i källaren.

hej.

just nu sitter jag nere i min källare med min storebror och hans kompis. Mina föräldrar är borta i gbg från idag till imorgon. så nu sitter vi här nere och har de trevligt, de skulle blivit en film men vi hittade den inte, utan nu sitter vi alla varsin dator. Jag har också precis insett att blogg.se har skaffat tidsinställda inlägg och de passar prefekt, eftersom jag inte kommer ha så mycket tid att blogga imorgon. Imorgon ska jag nämligen iväg på konfirmations grejj på morgonen och på kvällen har bästavän födelsedagsfest. Har jobbat stenhårt med hennes present, hoppas hon blir glad. Nae nu ska jag lyssna på musik och sedan sova, så kommer de några tidsinställda inlägg imorgon då.



skulle du ge mej en chans, ja svär för allt i livet, du skulle inte ångra dej. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0