- nytt, och massa läxor.

hej ..


som ni ser har de skett några små ändringar på bloggen, dom kanske inte stannar, de beror på. Idag var de iallafall skola, härligt. Eller vad är de jag säger ? :O jodå, de var roligt att vara tillbaka, som ett andra hem liksom. Idag hade vi engelska prov och de gick faktiskt bättre än väntat, hoppas bara de gäller desamma med resultatet. Idag ska jag lyssna på kemi,göra matte, fysikläxa och så har lite engelska glosor som jag ska lägga in på glosboken. Jobbigt, jag gillar inte läxor, speciellt inte såhär många. Nu snart ska jag äta, falukorv i ugn med potatismos. Mums. jag vet inte om vi hörs senare, kanske om jag inte drunknar bland läxböcker. ♥


en låt som får mej på välldigt bra humör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0