They say time heals everything.



hej.


skriver nu imellan all städning. Är just nu as trött och skulle göra allt i världen för att sova, tyvärr hinner jag inte de ! Har rensat mitt rum hela dagen, eftersom de innom en snar framtid ska bli omgjort. Gud vad mycket skräp man kan spara på sej, nästan sjukt. mindre än hälften var nödvändiga saker (; haha. Idag har jag också målat om mitt elemnet, efter (4) år är de helt vitt igen. känner knappt igen de. Undra vad män säger nu, när dom tycker kvinnor ska hålla till iköket. de finns nog lite man i mej iallafall (((; haha. Ikväll ska jag ta de lungt och bara mysa, för imorgon blir de röjj hela dagen så de blir nog ingen bra bloggning då häller. Ni får ha de bra så länge ♥




bara av att höra ditt namn, ler jag mer än någonsin. Du är de finaste jag vet, aldrig har gud skapt en sådan vacker varelse som dej. Den finaste ivärlden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0