tööörsdag.

hej :)

Idag har de ju varit skola, ae jag gillar inte torsdagar .
de är den dagen på veckan vi har alla no lektioner, usch. Och sedan ska dom ju avsluta dagen med B-språk, yyeeeaajj. De roligaste dom kunde klämma in. Men ändo, på tekniken fick vi ha a-tid istället, eftersom våra saker vi jobbar med var helt spårlöst borta :o ?. När vi slutat skolan för dagen gick jag hem med jennifer, vi gick hem till mej och åt och såg på vampyrer suger. Hade redan sett den igår, den var inte så rolig. Den var mer extrem, allt blev bara fel. Hon gick hem för en stund sedan och nu håller jag på att steka pannkakor till familjen för fullt ös. Pannkakor in my ♥ ;) Nae nu måste jag srpinga och vända på pannkakakn så den inte brinner upp ;D vi hörs säkert ikväll.



damn you make me crazy dude !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0