trött, men jävligt lycklig.

hej.

tänkte bara säga att jag hade en grym natt igår, så jäkla kul. Igår/idag somnade jag och agnes halv sex, jag på vardagsrumssoffan och hon i sitt rum. De skumma var att imorse började dagen som den gör i filmer, när man typ är as packad (de jag aboslut inte var !) och därför inte minns något och börjar leta efter sina saker. De första jag sa var: öööööh, agnes. varför har jag bara en strumpa på mej ?, var är min struuuuuumpa ?! :'( agnes: alva, den ligger där (och pekar på min strumpa som ligger helt nedklämd i soffan) haha rolig info, eller kanske inte. Ville bara dela med mej men ni förstår nog inte eftersom ni inte var där. Nu ska jag iallafall sova, usch. Jag är helt slut, skönt med studiedag imorgon, vi hörs ♥



ja älskar dej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0