- lars winnnerbäck ♥

hellu (:


Kom hem ifrån konfirmationen för typ en timme sedan. Vi fick ett schema om vad som händer i höst, självklart glömde jag de (; men iallfall, när jag kom hem åt jag lite varma mackor och så har jag letat som en galning efter en lars winnerbäck låt. Har gått och funderat på den i flera timmar, nyss startade jag upp spotify och gick igenom en 50 låtar men hittade den inte. så jag fick panik och slängde mej på telfonen och ringde bästavän, hon fattade vad de var för låt jag sökte efter jag hade sagt en menig. Vad hade jag gjort utan henne, nu låten rullar den hela tiden på spotify. älskar´t. Nu ska jag bara ta de lungt och lyssna på musik, ååh härligt. Ha en bra måndagskväll (: ♥


här har ni ettpar underbara låtar :



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0