- solsken till mej.

hej.

idag är de torsdag, veckan roligaste dag. eller inte. De är ju denhär dagen vi har alla no ämnena och lektonerna är ungefär 2 timmar långa -.-' usch. När jag var på väg hem från skolan ringde lisafisa och frågade om jag ville stå med henne i cafeéterian imorgon, självklart är jag på. När jag kom hem pratade jag med agnes på skype och sedan åkte pappa och jag in till stan. Vi skulle hämta mamma och handla, jag fick med mej ett par skor jag inte ville ha (pappa tyckte jag skulle köpa ett par eftersom mina skor jag har nu är de hål i och läcker in såfort de är lite vatten ute) kommer nog aldrig använda dom. as fula. Usch, pappa lova att jag skulle få ett par snygga och regäla när de börjar snöa. Nu ser jag på hellenius hörna, hahha de är jätteroligt. När de är slut ska jag sova, är så grymt trött. Vi hörs säkert imorgon. ♥

en helt grym låt som jag dansa till när jag gick på danskola vid sju(?) års ålder (;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0