LIVET LEKER.

Hej :D

Idag är de onsdag och dagen iskolan har varit grymt bra (y) Först slapp vi göra tyska glosförhöret, sedan fick vi tillbaka matteprovet som jag var nöjd med, efter de var de engelska och vi fick tillbaka vårat förra läxförhör, där jag fick: BRILLIANT! :D och på hela smeten fick vi sluta en timme tidigare idag :) Grymt bra dag, och den roligaste lunchen på länge (; När jag kom hem satte jag mej här och började lyssna på musik. Nu gör jag samma fast jag pluggar matte också. Om man tänker efter är de ämnet riktigt roligt, de känns helt fel att säga så, för i typ 6:an var jag riktigt omogen och klottrade upp : JAG HATAR MATTE över hela min planeringsbok. men de stadiet är förbi. alva tha geeek (: i like that. Nae vi hörs kanske sen ♥



de är synd att man ska växa upp så fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0