400 inlägg :D


Japp, så många inlägg har jag gjort på 1år och 1månad. De är gaanska mycket.

Idag är jag iallafall skit trött på att vara sjuk, inatt drömde jag att jag var tillbaka iskolan. Jag var så himla glad men när jag vaknade och insåg att de va en dröm blev ja jäkligt förbannad. Jag vill till skolan, jag vill träffa mina underbara vänner som jag inte träffat på två veckor (eftersom jag varit på läger) jag saknar dom massa :(. Idag sov jag till klockan nio också, har inte sovit så länge på hela veckan. Eftersom pappa har jobbat förmiddag hela veckan så har han alltid ringt hem, och då kan jag inte somna om ?:O. Igår hade jag en disney-dag. På youtube kan man ju söka på filmer så kommer dom upp i delar, och igår såg jag bara på disenyfilmer, dom är så grymt bra. Jag såg: toystory 1, toystory 2, Aladdin 2, Herkules,  tarzan och ringaren i nortre dame. Underbara filmer. Nae nu ska jag söka på andra disenyfilmer och bara ta de lungt. Vi hörs säkert snart igen ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0