Don't stop beliving

Hej.


Först och främst vill jag grattulera min vän Emelie som fyller 14år idag, och så vill jag grattulera mej själv som har namsdag. Haha, de är ju lite skillnad på namnsdag och födelsedag men skit samma ;). Idag är de fredag, skoldagen har rullat på bra. När jag kom hem var jag med emma ett tag och fixade in henne på facebook (; Sen skulle jag hänga med henne upp till affären. Där träffade vi jonathan och christoffer, så vi stannade och pratade lite med dom. Nu har jag precis sett färdigt på "Remember Me" Jag tyckte faktiskt att den var bra. Lite trög men ändå fin. Hahha. Jätteroligt inlägg måste jag säga. Men men. Imorgon är de lördag och jag har ingen aning vad som händer. Ska väll försöka få tag i någon. Tills vi hörs igen får ni ha de jättebra. ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0