God morgon, eller vad ska man säga ?


Har precis kommit hem ifrån en grymt galen kväll med mina underbara vänner. Jag har faktsikt ingen ork att berätta allt, bara att Marcus, Victor, Agnes, Linnea, Alexandra och Emma gjorde min dag. Jag kom precis hem ifrån agnes. mamma, pappa och jag följde henne hem och så stannade vi kvar där och prata lite ohså, så nu är jag hemma och driker te. Kännde nämligen att halsen började värka lite och jag har ingen lust att bli sjuk. Vi tog också en massa bilder idag men dom får ni se när linnea har skickat dom. Nu ska jag dricka klart och sova. Jag är sjukt jävla trött efter att ha vaknat halv 8 imorse :( Vi hörs iallafall.




hittade en liten tjusig bild som får fylla ut dagen så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0