kräftskiva med trötta flickor.

Hej.

Igår var de kräftskiva som vi har en gång varje år på "min" gata, men dehär året blev de en lung kväll. Jag och emma låg inne i min soffa och kollade på Kalle och Chokladfabriken, gammal go barnfilm. Vid elva gick emma hem för att hon var trött. jag gick ut till dom vuxna och hörde på när dom sjöng karaoke. Vid tolv gick jag in och la mej. Idag när jag vaknade kännde jag mej fortfarande inget vidare, så dagen har spenderats framför tv:en. De funkar de också ;). Funderar på om jag ska stanna hemma ifrån skolan imorgon, men jag vill verkligen inte missa komnfermationen. Äsch, vi får se hur jag gör. Nu ska jag återgå till tv:en och bara ta´t lungt. Vi hörs. ♥




bild på mej och emma ifrån förra årets kräftskiva, då vi båda var pigga och glada (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0