LÄGERSKOLA :)

HEEEJ :D


Idag åker vi på läger. De kommer bli så jäkla kul, jag är klar med allting nu. Väntar bara på att klockan ska bli halv fem då vi ska åka. Eftersom jag ska på läger kommer jag tyvärr inte kunna blogga (: men när ja kommer hem kommer en massa information om lägret, så glömt absolut inte bort mej !!. Nae nu ska jag kolla lite på tv och sen sticker jag. Ha de jättebra ♥


MARIA JANSSON, OM DU SER DEHÄR VILL JAG ATT DU SKA VETA ATT JAG KOMMER SAKNA DEJ MASSVIS. TA HAND OM DEJ STUMPAN ♥♥



lite tjusig bild (:


Kommentarer
Lisa

Bara så du vet så älskar jag dej mestigast Alva <3333333

2010-09-20 @ 16:26:42
hon med svart tröja på bilden :D

Awwww alva saknar diiiig kom hem nuuu:( men jag hoppas ni har det bra för det har jag nästan. Idag gar vi sniffat stift i skolan eller inte jag max ocj joar:P :D puuusss<3<3

2010-09-21 @ 16:30:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0