När ska du förstå att jag är kär.



hej.

Idag är de torsdag och de var skoljoggen. Inte de roligaste direkt, men man mår så mycket bättre efter. Jag kom iallafall hem ifrån skolan vid två tiden, då kollade jag på tv innan jag började med mina läxor (är inte riktigt klar än) Sedan lagade jag mat. Pannkakor, så gott. Imorgon är de fredag och helg, skönt. Veckan har faktiskt inte varit så jobbigt, faktiskt ganska rolig. Nae nu är de bäst att ta tag iSO:n jag har tills imorgon. Vi höres :D




ah juste, frågestunden avslutas imorgon klockan 15.00 så  passa på att fråga era frågor nu. :D


Kommentarer
Jennifer

sv: tack hjärtat, finns för dej med! <3

2010-09-17 @ 17:28:56
URL: http://deepend.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0