FRÅGESTUND.

SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN :D



Postat av: Agnes♥

1. vilken är din bästa årstid?

sv: min bästa årstid är nog sommaren och hösten.

2. tycker du om hårsprej?

sv: haha ja, de är väll okej ?;)

3. om du fick välja ett djur, vilket?

sv: sköldpadda.

4. tycker du om senap?

sv: haha, jo de är väll helt okej.

5. vad är viktigast, familj eller kärlek?

sv: både och. kärlek har man ju nästan aldrig kvar hela livet. men familjen kan man ju inte välja bort. Dom kommer ju alltid vara där.

6. har du något smeknamn?

sv: ja, min kusin brukar kalla mej för balvis :)

7. vilken färg kommer du att ha på din bil när du skaffar bil?

sv: jag tror nog att jag vill ha en silvrig / svart bil.

8. hur vill du se ut i framtiden? :) <3

sv: hm, ja skulle vilja ha mustage, en sådan som italjenare har. grymt coolt. fast de kommer nog aldrig att ske (;



Postat av: eliin.

tycker du att ostbågar borde smaka mer ost?

sv: hahha, nae jag tycker dom smakar bra som dom är (;



Postat av: Memmiis

Vilken är ditt favorit språk ? ^^ <3

sv: RYSKA :D jag vill jättegärna lära mej de (;



Postat av: anna

Vem är det som du är kär i o älskar så himla mkt :D <333

sv: hööh. ja du. jag lovade ju faktiskt att säga sanningen men, du har ju redan fått veta.



Postat av: alicia (:

hur lång är du?


gillar du korv?

sv: Ibland, ibland inte.

vilken är din favoritfilm?

sv: da vinci koden, änglar och demoner. Ruskigt bra filmer ! :D

vad åt du till frukost?

sv: två mackor och ett glas oboy :D

hur många steg går du på ett år?

sv: haha, jag vet faktiskt inte. Har aldrig räknat (;

vad ska du göra om 7 minuter och 6 sekunder?

sv: fortfarande svara på era frågor (:

är du glad idag?

sv: lite blandade kännslor faktiskt, var lite små tjurig förut men nu är de mycket bättre (:



Postat av: Marriiia såklart

1. Vilket är ditt favorit ämne?

sv: Svenska och So.

2. Vilken är din favorit färg?

sv: jag vet inte rikigt, dom flästa är okej :)

3. gillar du chocklad eller gillar du sura klubbor mer???:D

sv: CHOKLAD REGERAR :D



Postat av: Jennifer

1.Varför ville du att jag skulle ställa en fråga?

sv: för skojjs skull :)

2.Läser du min oh Lowes blogg?

sv: absolut, varje dag faktiskt.

3.vilka "stora" bloggar läser du mest?

sv: jag läste Kenzas blogg mycket förut men dom är inte så roliga längre.

4.vad ska du rösta på i skolvalet?

Miljöpartiet (y)

Postat av: Lowe

vilka bloggar läser du mest?

sv: alla mina vänner som har bloggar .

hur länge har du bloggat?

sv: ett år och en månad.


Postat av: Allra bästa LISA

1.Tycker du bäst om killar med ljust hår eller mörkt hår?

sv: de spelar ingen roll faktiskt.

2.Har du bott i samma hus i hela ditt liv?

sv: ja :( samma gamla tråkiga hus.

3.När tänker på svara på alla frågor?

sv: just nu ;)

 

Postat av: Niile ♥

vad vill du ska hända innan året är slut ? :D ♥

sv: jag vet faktiskt inte riktigt. något bra kanske:D


Postat av: Linnea Nicander:)<3

1.Vad tycker du om programmet Ullared?

sv: haha jag tittar faktiskt inte på de.

2.Vad har du för färg på din tandborste?

sv: svart. as grym.

3.Vad tycker du om Apor?

sv: jag älskar apor, skulle gärna ha en som husdjur.



Postat av: Alexandra

När var och hur ska du borsta dina tänder ikväll?:)<33

sv: i mitt badrum vid kanske tolv tiden ? :)

Hur långt är ett snöre?:)<33

sv: de beror på hur långt du klipper de ;) hööhö.

eller kanske, från början till slut.



Postat av: anonym.

vad är ditt favoritgodis?

sv: choklad :D

gillar du någon nu?

sv: ja de gör jag. mycket.

hur ser din framtid ut efter gymnasiet och så?

sv: ja, jag går ju inte på gymnasiet än. Men jag skulle gärna vilja starta ett eget cafeé.



Postat av: anonym.

vad ska en kille göra för att "få dej på fall" ?

sv: vara snäll och ha bra humor

Vad är de finaste en kille kan göra/säga till dej ?

sv: jag skulle bli överlycklig om den jag gillar skulle hålla om mej och titta mej i ögonen. sedan säga att jag är de vackraste han vet. Och säga att jag är fin precis som jag är.



Postat av: anonym.

hur många besökare har du ungefär varje dag?

sv: jag vet inte rikigt, brukar inte kolla de så ofta.

vad är ditt favoritdjur?

sköldpaddor :D

vad tycker du om din klass?

sv: den är bäst (y).

vilket är ditt favoritämne i skolan?

sv: Svenska och So



Postat av: Jossan

Vad är det bästa som har hänt dig?

sv: Jag vet inte,

Vilken är din favoritfärg?:)

sv: -

 

Postat av: emma

Vilket/vilka länder skulle du vilja åka till ?

USA , Miami. de verkar vara så fint när man ser CSI miami :D

Längtar du till kräftskivan ?

sv: Självklart, de kommer bli grymt roligt.



Postat av: Tildus ;)

Vad vill du absolut mest av allt? <3

sv: -



Postat av: anonym.

visst är ebba sjöber grym?

sv: självklart, den grymaste jag vet :D



Postat av: Emma

Vad är de allra allra bästaste du vet? :-)
sv: CHOKLAD.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0