massa packning att ta tag i.

GOD MORGON :)

Har ni sovit gott ?, de har iallafall jag. Hoppas att ni blev nöjda med svaren ifrån frågestunden. Idag är de lördag, så himla skönt att få sova lite extra länge. idag fyller min mormor år, så vi ska åka hem till min morfar och äta middag. Ja, min mormor dog för två år sedan. iallafall, så ska vi till min morfar vid fyra tiden men innan dess ska jag slänga ner alla min kläder i tvättstugan och sedan börja packa. Japp, för på måndag ska jag och några till ifrån åttan åka på läger, de kommer en massa tonåringar ifrån, norge,danmark och färöarna. De ska bli grymt! Längtar sjukligt mycket, en vecka blir vi borta :D nae nu måste jag springa ner med min tvätt. Ha en underbar lördag allihopa, så kankse vi hörs när jag är hos min morfar. ♥.

jennifer, om du ser dehär. GLÖM INTE ATT SKICKA GLOSORNA :D.



gammal bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0