jag är galen, galen i dej.

Hej.


Jag skulle ju egentligen inte blogga så mycket men jag gör de ivarje fall ;) busigt.

Idag är jag iallafall väldigt glad. Jag hade tre läxor tills idag och tränade inte sådär jättemycket som ja ska göra egentligen men klara allt väldigt bra idag :D De beytder alltså att man inte alltid måste vara bäst. Idag är de iallafall torsdag och dagen var himla långsam. Jag somnade lite på min tvåtimmars fysiklektion och min kemi lektion. Fast de var bara en liten power nap. Ingen big deal (; . Imorgon är de fredag och då åker jag in till stan med mina flickor och ser på bio, mysiigt värre. Nae, här kommer lite ego bilder och glöm inte att fråga en massa frågor nu på frågestunden. Någon klurig fråga kan ni ändå klämma fram xp.



skrattanfall ..




Kommentarer
Memmiis

Har du klippt dig ? :D

2010-09-09 @ 17:04:40
URL: http://memmiis.blogg.se/
Memmiis

Jag vet att du hade klippt dig men inte lug va ?

2010-09-09 @ 18:17:33
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0