Alla känner apan, men apan känner ingen

hej.

Sitter just nu i köket och andas ut efter en riktig dans show (; Mamma, jag och min storebror hade nämligen vääärsta party't här alldelses nyss, för oss själva såatt säga . Rix Fm vrålar i högtalarna, och vi dansade som galningar, jag älskar min familj ! :D  Dagen har varit super, har varit på stan med mor & moster. Fick med mej en massa fint hem, orkar dock inte fota allt och lägga upp "/ . Kom hem ifrån stan vid fyra, har bara slappat sedan dess. Ohja, så har jag ju haft dansparty, men det har jag ju redan berättat ;) Nu ska jag ta det lite lungt och sedan vid åtta när pappsen kommer hem ska vi se på film och äta varma mackor, dunderbar lördag. Hoppas ni har det bra ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0