Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja.

Hej.

Är nästan helt klar med engelskan, bara en mening till så är allt klart. Behöver dock hjälp av min storebror för att kunna skriva den, så den meningen får vänta lite (; idag har jag inte gjort annat än att skriva och lyssna på musik så mina trumhinnor snart har gått sönder, HELT ! haha. och det har varit samma låt hela tiden, världens bästa christian walz så klart ! Jag dör för hans röst, bääääst.

Gick upp till ica förut för att hämta ut ett paket där min jacka som jag besällt hem ifrån ellos skulle komma. Men i paketet fanns det bara lakan som mamma besällt, så jag gick hem, jättebesviken. Men den skulle troligtvis komma senast imorgon så det är väll bara att hoppas :D ne, nu ska jag fortsätta lyssna på christian, och kanske göra om min blogg lite. Vi får se, annars är det ju sånt som märks ;) Hare ♥


bästa christian walz ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0