Den starkaste jag mött. finaste vän ♥

hej.

Idag är det onsdag och dagen har bara fått mej på dåligt humör, 15 tyska glosor, 15 engelska glosor och ett SO prov. Kunde typ inget. Bröt typ ihop på SO:n, kännde att det var droppen. Därför tog jag redan nu hem tyska läxan till nästa vecka, och kan den ! Känns bra. Efter skolan gick jag hem till agnes, vi gjorde lite mackor och sedan pluggade vi innan pappa hämtade mej för att vi skulle på ännu ett kalas ( alla dessa kalas ;)) det var min farbror som fyllde denhär gången. Vi åt mat där och fikade samt pratade massvis. Kom hem därifrån för kanske en timme sedan. Har precis målat naglarna och ska strax gå och lägga mej, en seg dag imorgon men jag måste ta mig igenom den också. Hare ! ♥



lägger ut denhär fina bilden för att säga till anna : du är den starkaste personen jag någonsin mött, det kommer nog aldrig bli helt bra. Men det kommer bli bättre, kanske inte idag, kanske inte imorgon, men det ordnar sig. Och under tiden, finns jag alltid vid din sida. Jag kommer lyssna på vart ända problem, jag kanske inte kan ge bra råd. Men jag kommer att lyssna, och finnas där. jag kommer föralltid att hålla din hand, finaste lillasyster ♥

our song



Kommentarer
anna

Tack ! <3

2011-02-03 @ 17:09:29
URL: http://annamariahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0