drar till kyrkan !

hej.

Just nu sitter jag vid köksbordet och kollar på termometern, -10,3 grader. Inte okej ! Inatt fick jag sova lite mer åtminstonde, har fortfarande ont i magen men inte som igår ! Min fina storebror gick upp till affären och köpte choklad åt mej som jag låg och tröck i mej framför melodifestivalen igår, det blev genast mycket bättre i magen (; Om ett tag ska jag upp till kyrkan för gudstjänst med anna, efter det blir det att städa garderoben och bara sega. Vi skulle åkt till min kusin som fyller 21 imorgon, men min moster var sjuk så det blir inget av det :( Ne nu ska jag fixa klart det sista och sedan åka mot kyrkan, hare !

bästa christian walz ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0