du får mig att känna mig levande igen ..


hej .


Idag är det måndag och skola efter lovet. Usch. Skoldagen var iallafall seg, riktigt seg. Efter skolan var det konfirmation där vi fick reda på att vi ska på läger ihelgen ! aefan, jag vill verkligen inte. Har ingen lust, har ingen lust till något. Vill varken vakna upp och behöva gå till skolan imorgon, jag vill heller inte packa väskan för att ha jävla idrott med en massa redsakp imorgon. JAG VILL INTE ! :(

När jag kom hem åt jag mat och satte mej här, just nu dränker jag mina depritioner med lite Christian Walz på högst volym i mitt headset och funderar på att starkt gå och lägga mej. Det sjuka i allt detta, är att det bara har varit första dagen i skolan.  Och det är så mycket kvar tills påsklovet. Ne nu ska jag sätta mej i ett hörn för att gråta och bara tycka allmänt synd om mej själv. Hare ♥

at the moment





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0