du skrämmer mig, med ditt falska leende ..



hej :)


Idag är det söndag och tyvärr den sista dagen på lovet också, det kommer bli svårt att ta sig ur sängen i morgon bitti. Usch. Idag har jag bara tagit det lungt och faktiskt tagit tag i min garderob, den har varit lite ja vad ska man kalla de ? ett rent kaos ! Haha, så nu är jag ungefär ett 20tal tröjjor fattigare och det är härligt. Sjävlklart gjorde ag mej bara av med alla dessa tröjjor man har i garderoben fast aldrig använder ;)

Just nu sitter jag och väntar på att mina lakan ska bli klara i tvätten och sedan ska jag duscha. Klockan åtta börjar ju Solsidan så jag ska försöka vara klar till det, det får ju dock inte heller bli någon sen kväll idag. Eftersom klockan ringer tidigt imorgon :/ ae nu måste jag fixa det sista, Hare ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0