du var aldrig värd mina tårar ..

Hej.

Kom precis upp ifrån källaren efter att ha myst framför TV:n med mamma och pappa. Vi såg på filmen "inte utan min dotter" och åt lite kladdkaka. Filmen var jättebra och den väckte många tankar.. Idag var jag ju och bowlade med pappa och morfar, haha ja vann över min pappa men min morfar tog hem hela segern ;) dock spelar han ju typ bowling en gång i veckan med massa andra "gubbar" ( om man får kalla dem så ;)) så han är jätteduktigt. Nästan så det inte är kul att tävla imot honom, eftersom han alltid vinner (; . Efter bowlingen bjöd morfar mej och pappa på nya Pizza Hut. Jättegott och trevligt. Sedan åkte pappa och jag iväg för att hämta mamma och morfar gick hem till sig. Vi stannade också till hos en mobilfixare och hämtade min mobil som varit där en vecka eftersom jag råkade tappa den i vatten xd . haha. ne nu ska jag se på big brother och sedan sova. Hare ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0