En vandring på tusen mil börjar alltid med ett steg

hej.

Idag är det onsdag, helt okej dag. Hade engelska förhör, gick awesome ! Hade också matte, tränade inför provet på måndag, det känns som om hela matteboken har fastnat inne i min hjärna. Känns ganska bra, lite märkligt bara (; Kom hem vid tre, satte mej då vid datorn och chattade med agnes. Vi beställde bio biljetter, för imorgon drar vi in till stan och ser på film :D Niiiice. Vid fem började jag laga mat, kyckling wok. (: Och nu sitter jag här, mätt och belåten med mitt snygga headset på huvudet och gör lite engelska. Översätter ett recept för full rulle, går super. Alltså, ingen dag att klaga på, inte på ett ända ställe :D Nu ska jag fortsätta med engelskan sedan ta fram kläder inför imorgon och efter det soova. Är farligt trött så i kväll blire tidigt i säng !  Hare ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0