Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Hej.

Just nu sitter jag på mitt rum och mår pest ! Var ju i kyrkan förut, direkt när jag kom hem fixade jag lite te och bäddade ner mej i sängen. Har jätteont i halsen och mår verkligen inte bra. Jag måste dock skriva lite engelska och göra lite matte, eftersom vi har matteprov imorgon kan jag heller inte stanna hemma från skolan. Detta suger, verkligen. Usch, min blogg har bara varit deppig på sistonde, och jag ber om ursäkt. Men det är svårt att skriva glatt när man själv känner sig som en levande död. Ne nu ska jag sjunka ner i mina läxor, vi hörs om jag överlever ! ♥




ja ni ser ju, ungen ser ju inte helt frisk ut (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0