hjulet snurrar, men hamstern är död.

Usch och fy.

Ni kan inte ens gissa hur avundsjuk jag är på mina vänner som just nu sitter på bussen in mot stan för att bada på badhuset, medans jag ligger hemma och är sjuk, så badhus är det bästa jag vet. Får väll ta en extra lång dusch och sedan sniffa sönder hjärnan med klordoft. Haaha, det skulle allt va något va ? ;) Igår kväll ringde min finaste agnes på dörren med lite läxböcker och en Ben&Jerry's, she's the best! Så idag, när typ alla är och plaskar runt i badhuset ska jag plugga sönder och äta Ben&Jerry's. Låter som en bra plan, ne nu ska jag gå ner till min pappa och försöka få i mej en macka för första gången på två dagar. Hare ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0