ja har världens finaste vän.

Hej.

Är hemma idag också, usch vad detta suger. Verkligen ! Kan fortfarande inte få i mej något speciellt att äta, har bara levt på TE. Det börjar bli lite bättre men jag måste endå stanna hemma imorgon också. Mådde lite bättre när jag såg vad min fina bästavän hade skrivit på sin blogg :




hon är världens bästa. och ja jag var inte hemma igår, min kusin fyllde år så vi åkte dit en liten stund. Mådde as dåligt så vi åkte nästan lika snabbt som vi kom. Och att folk inte kan nå mej på min mobil var för att jag tappade den i vatten igår . Duktigt, ja vet ;) haha ne nu ska jag se på tv och dö plågsamt i min säng. Hare ♥




me love you ♥


Kommentarer
Agnes

puss på dej, längtar tills i kväll då jag äntligen får träffa dig!♥ Sen får du lova mig att bli frisk så fort som möjligt för jag saknar dej grymt!♥



me love you ♥

2011-02-15 @ 16:21:26
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0