sjuk

hej.

Glad alla hjärtans dag, hoppas ni haft/ har en underbar dag. Min dag har dock inte varit den bästa, stannade hemma med feber och ont i halsen. Kan inte äta något och jag är så jävla hungrig. Halsen bränner hela tiden och det ända jag fått i mej idag år 1000 muggar TE och lite glass. Pappa kom hem från jobbet nyss, han hade köpt halstabletter, mer TE och chokladhjärtan :) mamma gav mej en stor hjärtaformad klubba av mamma i morse, min föräldrar så de bästa som finns. Det enda jag gjort idag är: sovit, sett på TV och sovit ännu mer. Jag tycker nästan att det borde blivit lite bättre men nej . ne nu ska jag fortsätta se på TV och tycka synd om mej själv. Ha en bra alla hjärtans dag :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0