We are young, we run free Stay up late, we dont sleep

hej.

Idag är det torsdag och dagen har bara segat sej fram, som torsdagar brukar göra. Har nämligen 100 min bild - 100 min Kemi- 100 min Teknik och typ 40 min språk. Det är sådanna här dagar man bara vill dra täcket och över huvudet och somna om när man vaknar på morgon . Usch.. Fick i allafall skjuts hem och sedan var jag hemma själv. Hade inte med mej en ända läxbok med mej hem, utan låg bara och kollade på TV. Vi sex kom mamma och pappa hem och vi åt mat. Just nu sitter jag på mitt rum och målar om mina naglar, mamma hade med sig ett nytt nagellack hem så jag var bara tvungen att prova det! :D Klockan åtta ska jag se på CSI miami men innan ska jag fixa fram badkläder tills imorgon, då det äntligen är dags för bad iskolan ! JIPPPEI ! hare ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0