Framgång ger vänner, motgång testar dem..

hej.

idag är det fredag och skoldagen var helt okej. Typ alla var sjuka, hahah. Idag var det ju bad iskolan, det var dock bara ja & alicia som var de ända tjejerna som badade. Hahaha, men det gick iallafall. Vi fick tillbaka SOproven också, fick G+. Inte helt fel för en som nästan tjöt på andra frågan (; vid tre gick jag hem och satte mej här. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska faktiskt inte göra så mycket mer idag, ska upp och möta mamma sedan för att gå in på konsum och handla till maten, det blir tacos  :D ne nu ska jag nog sova en liten stund, blev jättetrött efter badet och det känns som om hela huvudet är fyllt med vatten (; hare !

just nu, riktigt snygg chey ;)




Kommentarer
Agnes

min fina chey :D ♥ ♥ ♥

2011-02-04 @ 18:36:18
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0