världens bästa helg !

hej.

Idag är det söndag och min helg har varit fantastisk, eftersom att jag har fått delat den med mina underbara vänner. Var ju som sagt hemma hos min fina maria i fredags, där även lisa och alicia var. Vi spelade spel, skrattade till vi tjöt och hade allmänt trevligt. Ni är finast ♥ . Igår kom agnes hem till mej och vi spelade spel, åt god mat och såg på massa film. Vid tre gick vi och la oss, för att sedan ligga och prata i mörkret ytterliggare en timme. Idag vaknade vi vid tolv, sedan har vi bara suttit vid datorn och sett på TV. Så som en söndag ska vara alltså, seg. Agnes åkte vid fem och sedan dess har jag bara sett på mer TV, ne nu ropar dom nerifrån att det är mat. Vi hörs ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0