vi kommer föralltid vara starkast, så länge vi har varandra .

hej.

Idag är det äntligen fredag, veckan har slöat sej fram men ändå haft sina stunder. Idag var det en ovanligt bra dag i skolan, allt kändes bara kanon. Det var ju awesome att jag fick avsluta dagen med mina fina vän anna. Vi gick hit dirket efter skolan och gjorde mannagrynsgröt. Sedan viasde jag henne mitt "nya" rum och så satt vi vid datorn, skrattade tills vi nästan tjöt, och mådde allmänt bra. VI tog en massa fina bilder som ni kommer få se alldelses strax. Anna åkte hem vid sex/halv sju och sedan har jag bara suttit vid datorn. Nu ska jag se på skavlan med pappa (såå roligt ) och sedan sova. Hare ♥



finaste lillasyster och underbaraste vän. Jag måste var den lyckligaste i världen som har dej som vän. Du är grym, helt fantastisk. Alla borde ha en vän som dej, du är guld värd. bestavän ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0