Vill du ha en manick ? jag har huundraa. :D


Hejsan (:


Idag är det fredag och dagen har varit awesome ! Vaknade vid tio av ett telefonsamtal från min kära mor, dock låg jag kvar i sängen till ungefär 2 (; Vid tre började jag prata med lisafisa och vi bestämde att vi skulle ses vid fyra. Så jag klädde på mej och mötte upp den stjärten ;) . Vi var först ute och pratade om allt, sedan gick vi in till lisa, pratade ännu mer och började päla på sådana dära pälplattor. Hahahha, riktigt mycket barndom. Dock blev inte min så fin så jag gav upp och började fota allt lisa gjorde istället ;)

Vid sju gick jag hem och åt mat, sedan har jag bara suttit vid datorn. Såg på film alldeles nyss och nu sitter jag med mitt coola orange headset på mej med musik på  högsta volym, dels för att stänga ute min pappas hysteriska snarknigar ett rum bort och för att jag har en sådan grym spotifylista ;D Hahah, ne nu ska jag snart sova, är grymt trött. Hare .♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0