cause boy you're amazing. just the way you are ..

hej.

Kom nyligen hem ifrån stan efter att ha sett på premiären av " hur många lingon finns det ivärlden". En jättebra film som jag tycker att alla borde se! Dock satt vi framför ett par kvinnor som hela tiden påpekade : Åh, där har jag gått. Eller : Sedär, där har jag bott. haha.

Skoldagen var helt okej, skrapade ihop till ett fett VG på bilden :D Happy chey ! Dock avslutades dagen med någon knasig kängrumatte. Jag orkade inte lösa alla frågor så jag chansade mest igenom hela pappret. Skönt att de inte räknas med i betygen, då skulle jag redan varit underkänd. Haha .

Nu ska ja nog se på en film jag lånade av min fina anna i måndags. Vi hörs, och sov gott ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0