du är fantastisk, och du gör mej lycklig.

Hej.

Just nu ligger jag i sängen och har precis sett på filmen " Tusen gånger starkare" har velat se den länge och idag dimpte den ner i brevlådan. Den var dock inte som jag förväntat mig, men absolut inte dålig för det.

Idag är det ju torsdag och dagen har varit ganska jobbig, mycket att skriva och långa, sega lektioner. Men jag klarade av den här dagen också. Tur det, för imorgon ska jag in till stan med min bestis och på kvällen ska vi gå på bio och se premiären av "hur många lingon finns det i världen ?" bäst !

Nu ska jag snart gå upp och möta min lilla mamma och sedan får vi se vad resten av dagen erbjuder. Ska ta det lite lungt med tanke på att jag är genom förkyld ;/ Hare ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0