jag kände bara att jag behövde visa er en grejj.

I torsdags började min fina vän maria prata om något som kallades en "HEDDA". Jag, Lisa och Alicia blev ju självklart nyfikna på vad detta var och Maria lovade att ta med en varsin "HEDDA" åt oss dagen därpå. Så igår fick vi alltså våra "HEDDOR", dock precis innan vi slutade. Så Lisa, jag och Alicia gick hela dagen och funderade på vad de var, allt ifrån fiskar, till kycklingar. haha.


Men när vi väl öppnade våra burkar såg vi att de bara var deg, surdeg !! Fatta choken ! haha. Sedan fick vi också en lapp, att man skulle ta hand om degen i tio dagar, ge den motion varje dag som betydde att man skulle röra runt i degen med en sked. Och sedan skulle man mata den. Slutar degen bubbla så dör den. Så nu är jag alltså en degmamma, vi får väll se hur länge mitt klibbiga barn överlever. Haha..

välkommen till min värld, lilla Hedda ! hahaha ;D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0